Huurders motiveren? Een kwestie van de juiste aanpak.

Masterclass bewonersgericht verduurzamen

Vandaag de dag is de vraag niet óf je iedere bewoner persoonlijk aanspreekt om hun huis te verduurzamen, maar hoe je dat doet. Veel instanties hebben een schat aan persoonlijke informatie van hun klanten, maar kiezen bij hun verduurzamingsprojecten nog steeds voor de alles-over-één-kam methode. Zonde, want dat stuit op weerstand bij de bewoners, wat leidt tot weigeraars en ellenlange vertragingen. Hoe laat je jouw data voor je werken?

Welke aanpak kies je? Drie uitersten.

KAW heeft de afgelopen jaren drie persoonlijke aanpakken ontwikkeld die elk in een andere situatie geschikt zijn. Van een traditionele aanpak met een participatietraject dat je slim en geloofwaardig inricht tot een retailformule met de bewoner als klant aan de knoppen en alles daartussenin. Met Big Data maken we persoonlijk projectmatig: zo kunnen we sneller, directer, beter en betrouwbaarder werken.

Programma

Ontdek meer over wanneer je welke methode inzet om bewoners enthousiast te maken voor verduurzaming bij de masterclass op 15 juni. Drie vastgoedmanagers die deze strategieën reeds hebben toegepast delen hun ervaringen. Daarnaast laat een expertpanel zien hoe de nieuwste ontwikkelingen in Big Data een cruciale rol spelen in bewonerscommunicatie.

“KAW helpt organisaties écht contact
te maken met de bewoners.”

Aanmelden

De Masterclass bewonersgericht verduurzamen is specifiek gericht op vastgoedmanagers en directie van beleggers, corporaties en gemeenten. Aan de bijeenkomst zijn geen kosten verbonden. Je kunt je aanmelden via het formulier linksboven.

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

agenda-foto