Officemanager

Rotterdam

Wij zoeken een sociale en flexibele officemanager die doelgericht te werk gaat.

Over KAW

Wij zijn KAW. Ontwerpers, onderzoekers en adviseurs met oog voor mens en samenleving. Met oog voor jou. Wij creëren kansen om onze leefomgeving toekomstbestendig te maken.

Wonen, werken, groeien en bloeien. Voor alles is een ruimte. Ons speelveld is de ruimte in huizen, buurten, regio’s en provinciën. Wij geloven in ruimtelijke oplossingen die bijdragen aan leefgeluk. Wij onderzoeken maatschappelijke fenomenen en maken toekomstvisies en strategieën. Hierbij helpen wij met bijzondere werkprocessen. Of je nu bewoner bent, overheid, ontwikkelaar of bouwer: Wij helpen jou om zelf keuzes te maken. Daarom werken wij iedere dag aan plekken die positieve energie geven. Ruimtes die passen bij jouw behoeften. Ruimtes om te leven.

Met onze blik op het grote plaatje en beide benen op de grond gaan we voor slimmer en duurzamer leven. Door het verschil te blijven maken. Te vernieuwen. En verandering teweeg te brengen. Creëer samen met ons de toekomst: Leef de ruimte!

Team

Met ons hechte team in Rotterdam van ongeveer 30 mensen werken wij aan een groot scala van prachtige opdrachten binnen en buiten de regio. Het team bestaat uit stedenbouwkundigen, architecten, ontwerpers, stagiaires en academiestudenten. Daarnaast is ons team Business Development ook onderdeel van de vestiging in Rotterdam. Wij zoeken een enthousiaste officemanager om ons team in Rotterdam te komen ondersteunen met alle facilitaire zaken.

Een typische werkdag

Je komt op kantoor en kijkt of er nog post is en brengt het naar de desbetreffende persoon. Ondertussen wens je al je collega’s een goedemorgen, neem je een kopje koffie en neem je even het weekend door met een aantal collega’s. Daarna open je je laptop en check je de mailbox en je agenda. Wat heb ik vandaag op mijn to do list staan?
De jaarlijkse gezamenlijke KAW dag komt eraan en we zoeken een goede centraal gelegen locatie waar we het kunnen organiseren. Je speurt het internet af tot je iets leuks gevonden hebt. Je belt direct of er voor die dag nog opties zijn. Ze gaan het voor je uitzoeken. Hopelijk lukt het! Ondertussen gaat af en toe de telefoon en verbind je door met de juiste persoon of handel je het zelf af. Binnenkort komen er twee nieuwe medewerkers in dienst dus je zorgt ervoor dat er sleutels van het pand voor ze klaarliggen. Daarna is het tijd om boodschappen te bestellen voor de gezamenlijke lunch. Je koopt zoveel mogelijk gezonde en duurzame producten. Rond twaalf uur begin je met het klaarzetten van de lunch en na die tijd ruim je samen met je collega’s alles weer netjes op. S ’middags ga je op pad en breng je de bedrijfsauto naar de garage voor een APK. Als je terug bent beantwoord je de e-mails in de algemene mailbox van KAW en maak je het koffiezetapparaat schoon. Het is alweer vijf uur! Tijd om af te sluiten na een productieve werkdag.

De concrete taken waar je voornamelijk mee bezig bent zijn

• telefoonaanname;
• bestellen van o.a. kantoorartikelen, boodschappen, cadeaus, visitekaartjes en andere benodigdheden;
• onderhoud en eventuele reparaties van apparatuur en interieur regelen;
• het kantoor netjes houden (schoonmaak wordt uitbesteed);
• het beheer van de post, KAW mail, opdrachtbevestigingen, sleutels van het pand en de bedrijfsauto;
• locaties regelen voor bedrijfsuitjes, vergaderingen etc.;
• het klaarzetten en opruimen van de lunch op jouw werkdagen;
• ondersteunen bij het plannen en maken van (externe)afspraken;
• het opschonen en op orde houden van ons CRM systeem;
• afstemming met de officemanager van de vestiging Groningen;
• relaties onderhouden met externe leveranciers zoals de schoonmaak en printer service.

Startdatum

Mei 2022

Wij zoeken iemand die

• minimaal een MBO diploma heeft afgerond op het gebied van bijvoorbeeld officemanagement of facilitymanagement;
• minimaal 3 jaar werkervaring heeft in een soortgelijke functie;
• goed is in plannen en meerdere ballen tegelijk in de lucht kan houden;
• sociaal, servicegericht en flexibel is;
• goed zelfstandig kan werken;
• een aanpakker is en doelgericht te werk gaat;
• minimaal 16 uur per week beschikbaar is, waarvan in ieder geval de woensdag (werken tot 15:00 uur is een optie);
• de Nederlandse taal zeer goed beheerst in zowel spreken als schrijven;
• de Engelse taal zeer goed beheerst in spreken.

KAW voelt snel aan als een thuis.

Ans van Kampen Wieling

Officemanager

Wij bieden

• een contract tot het einde van het jaar, daarna bij voldoende werk en goed functioneren een jaar verlenging;
• een interessante werk- en leeromgeving met bevlogen collega’s;
• veel vrijheid in het werk en hoge mate van zelfverantwoordelijkheid;
• een goede werksfeer met spontane georganiseerde activiteiten zoals borrels en thematisch inhoudelijke bijeenkomsten;
• salaris: conform de CAO en afhankelijk van leeftijd en ervaring;
• de mogelijkheid tot persoonlijke groei via ons digitale leerplatform ‘GoodHabitz’;
• KAW valt onder de CAO voor architectenbureaus en heeft daarnaast haar eigen personeelswijzer met aanvullende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 30 vakantiedagen per jaar, persoonlijke school- en opleidingsbudget en mobiliteitsregeling.

Interesse?

Leuk! Stuur dan je motivatiebrief en CV naar personeelszaken@kaw.nl. Marjo of Lisa neemt dan contact met je op.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Tanja von Meding via 06 28 16 30 73.

Deel vacature