Reimarkt

Duurzaam wonen zó uit het schap!

Duurzaam wonen kunnen kopen als een schoen, dat is het doel van Reimarkt. Reimarkt is de eerste on- en offline winkel in Nederland waar particulieren duurzaam wonen kunnen kopen. Bij Reimarkt liggen kant en klare oplossingen in de schappen, van dubbel glas tot notaloze woningen, waarbij de particulier direct ziet wat een oplossing kost en wat het oplevert.

Aanjager voor verduurzaming

Met een uniek concept voor marktbenadering en productontwikkeling gaat Reimarkt de verduurzaming van een hele stad aanjagen. Want de stad, die kan niet om Reimarkt heen! Met een vaste winkel en iedere maand in een andere wijk een tijdelijke PopUp Store komen mensen direct met Reimarkt in contact. Klanten kunnen zich vast online oriënteren op de Reimarkt website. Wij investeren in online en offline marketing en communicatie, maken besparingsberekeningen van en adviseren over subsidiemogelijkheden.

In de schappen bij de 1e winkel voor duurzaam wonen

Reimarkt is een winkel waar woningeigenaren en -huurders duurzaam wonen kunnen kopen. Het doel: energiebesparing en wooncomfort vergroten. Vanuit woongenot en klantwaarde is een passende productlijn ontwikkeld. Voor iedere woning liggen er kant en klare oplossingen in het schap, van dubbel glas tot 0-op de meter woningen. Klanten zien direct wat het kost (prijs/huurverhoging) én wat het oplevert (energiebesparing).

“We dagen klanten uit
met aanbod op maat dat men niet had verwacht,
maar altijd al wilde hebben.”

Een menukaart toont de pakketten van simpel tot energieneutrale renovatie. Men kan kiezen: de huidige energielasten, mogelijke besparing, prijs, technische specificatie, waardeverhoging van de woning, de comfortklasse en financiering zijn inzichtelijk.

Duurzaamheid ingewikkeld?

De huidige initiatieven die de woningverduurzaming moeten versnellen slaan niet aan. Dat komt omdat de verduurzamingsdrang bij consumenten laag is, de mogelijke besparing en de voordelen niet helder zijn, er geen overzichtelijk integraal aanbod is en de financiering onduidelijk is. Het Reimarkt winkelconcept maakt dit transparant, aantrekkelijk en makkelijk.

Een zelflerend concept

Een kritische succesfactor voor Reimarkt is de kostprijs van duurzame renovatie verlagen zonder in te boeten op kwaliteit. Daarom steken we veel energie in een conceptuele aanpak. Met leveranciers ontwikkelen we intelligente niet-projectgebonden oplossingen voor alle verschillende woningtypes in een stad, die we met de klant op maat maken. Door de schaalgrootte blijft de kostprijs laag én wordt de klant uniek bediend. Het circulaire werkproces is zelflerend (wensen ophalen bij klant > totaalproduct ontwikkelen > feedback klant) en erop gericht de werkstromen en producten continu te verbeteren.

On- en offline marketing

Met een sterk marketingconcept werken we aan sterke klantrelaties. Van activeren, triggeren en informeren naar gericht adviseren tot een ontzorgde realisatie. Door slimme koppeling van marketing met CRM systemen kunnen we op stedelijke schaal werken en toch persoonlijk zijn.

Over Reimarkt

Reimarkt is een initiatief van verschillende marktpartijen en een plek die de markt activeert om producten en diensten te leveren waar consumenten op zitten te wachten. Wij brengen kansen onder de aandacht, maken de problemen duidelijk en bieden direct goede oplossingen. De eerste winkels zijn geopend in Enschede, Bergen op Zoom en in Delft.

USP op een rij

  • Verkoop van producten tegen een vaste prijs en prestatie
  • Interactief on- en offline klantcontact: sneller tot investeringsbesluit
  • Alle producten zijn te financieren uit het energie voordeel
  • Aantrekkelijk voor kopers én huurders
  • Opschalen van de particuliere verduurzaming
  • Verkleinen van de economische kring en lokaal werkgelegenheid
  • 100% marktinitiatief, passend binnen de huidige wet en regelgeving

Wilt u meer informatie?

Voor een persoonlijk gesprek, neem contact op met partner / adviseur duurzaamheid Henk Kieft |
06 557 485 91 | [email protected]

Projecten